.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس صنعت،معدن و تجارت ساری خبر داد
اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز 94 در ساری

رئیس صنعت، معدن و تجارت ساری گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها و خدمات در نوروز 94، طرح نظارتی ویژه نوروز از 15 اسفند ماه آغاز و به مدت یک‌ ماه ادامه می‌یابد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت ساری، اسماعیل هادی‌نژاد اظهار داشت: از سوم اسفند کشیک تیم‌های بازرسی و نظارت در محل اداره مستقر است تا با کنترل وضعیت بازار، ایجاد فضای مناسب برای تأمین نیازهای عمومی از تخلفات احتمالی جلوگیری و به شکایات و گزارش‌های مردمی رسیدگی می‌شود.

وی تصریح کرد: گوشت قرمز، گوشت مرغ، پوشاک، کیف و کفش،آجیل و شیرینی، انواع میوه از جمله کالاهای در اولویت طرح بازرسی و نظارت ویژه نوروزی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری قرار دارند.

این مسئول با بیان اینکه خدمات اتوبوس‌های درون و برون شهری، پارکینگ‌ها و توقف‌گاه‌ها، اماکن سیاحتی، اماکن تاریخی، وسایل نقلیه‌ای نظیر سواری، باری و اتوبوس از دیگر کالاها و خدمات اولویت‌دار طرح بازرسی و نظارت ویژه نوروزی این اداره است، ادامه داد: برگزاری جلسات هم‌فکری و توجیهی با اتحادیه‌های مرتبط در بازرسی طرح پایش و نظارت بر بازار، گشت‌های مشترک با نمایندگان فرمانداری، اماکن فرماندهی انتظامی و تعزیرات، شبکه بهداشت، اتاق اصناف صورت می‎گیرد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری خاطرنشان کرد: سامانه ارتباطی شبانه‌روزی 124 واحد ستاد خبری این اداره و همچنین شماره تلفن‌های 33299530 و 33299531 و دو تیم‌های ویژه بازرسی و نظارت همه روزه صبح و بعد از ظهر حتی روزهای تعطیل آماده دریافت گزارش‌ها و شکایات شهروندان و مسافران نوروزی در ایام پایانی سال و نوروز است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد صادق کاظم تبار 5 اسفند 1393
سلام-
بنده از نزدیک شاهد فعالیت این عزیزان در هرچه بهتر طرحهای نوروزی در سطح استان بودم و به مردم عزیز و مسافرین محترم قول میدم گزارشات دریافتی توسط سامانه 124 همیشه در حداقل زمان ممکن انجام و چنانچه شهروندان بخواهند گزارشات رسیدگی و نتیجه نیز برای آنان ارسال و یا اعلام میگردد-
بنده از راه دور به دستان تمام کارمندان و بازرسان بی ادعا بوسه و خسته نباشی میگویم-

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.732 seconds.